Wednesday, June 26, 2013

Pere ja ärasõit

Kuigi see postitus pidi tulema juba mitu kuud tagasi, aga pole hullu, siin ta nüüd on :D Igatahes peres on mul hostema Shari ja hostõde Baylee. Nagu enamus ilmselt teavad, siis mul praegu ka pmt täpselt sama 'suur' pere ehk samamoodi ei ela koos isaga. Nii palju tean, et Baylee isa elab Pittsburghis(umb 30 minuti kaugusel siis ilmselt) ja seal on tal väiksem poolvend ka.

Nii palju, kui ma nendega praeguseks olen suhelda jõudnud, tunduvad nad toredad ja on aru saada, et nad juba ootavad seda, et ma sinna jõuaks. Ma olen nende esimene vahetusõpilane ehk tuleb huvitav mõlemale poolele ilmselt. Ja ma tean et Baylee 'valis' mind välja ja ma hakkan temaga ka tuba jagama + lahe on see, et ta on must täpselt 2 päeva noorem!! 

Koduloomi ega midagi mul olema ei hakka, kuigi neil on jänes, aga kuna peaaegu ainuke allergia mis mul üldse olemas on, on jäneste vastu, siis selleks ajaks kui ma seal olen, pidid nad talle uue elukoha leidma. Väga armas, et kõikidest võimalikest koduloomadest just see, kes ei sobi. 

Nii, mis veel. Olen üritanud hakata oma viisaga tegelema, mis muidu oleks ilmselt juba praeguseks juba nii kaugel, et oleks minna vaid intervjuule, aga kuna USA viisal on pildil mingi 101 nõuet, siis mu pilt pole siiani sobinud ja kõik seisab selle taga, aaga no 9. juuliks pean oma asjad siiski korda saama. 

Äralennu kuupäeva sain ka paar päeva tagasi teada - 21. AUGUST. Kaks kuud praegusest ja ma olen juba ookeani taga, uues peres, uues kodus, uute inimeste keskel. Niiiiii tahaks juba, kuid samas ei ole see ilmselt veel tegelikult päris kohale jõudnud. 

Jaa praegu polegi vist väga muud kirjutada, see nädalavahetus on ELO kaa (ehk paaripäevane laager kõigi kohe vahetusaastale minevate õpilastega) kus saab lõpuks kohtuda kõikide lahedate VÕP'idega.






2 comments:

  1. Täiesti lampi sattusin siia blogisse, keegi feisspuukist laikis sinu linki ja see tekkis mu seinale.

    Ja põhjus, miks ma siia kirjutan, on see, et ise tripin ka Pennsylvanias ringi praegu suve lõpuni. :D
    Ei, state ja inimesed on ülinormid, edu siia jõudes! :D

    ReplyDelete