Thursday, August 22, 2013

Ma olen kohaaaal!!!!!!

Ma siiamaani ei usu seda, et ma nüüd elan siin järgmised 4,5 kuud!!! Aga mu pere on niinii tore ja ma olen nii rahul lihtsalt! 

Lennud veniiiiisiiiid!!!! Ja istumisest ja niisama ootamisest olin ma lõpuks ikka väga tüdinenud. Ilmselgelt tahtsid kõik juba perede juurde :DAaga ei, meie usakate seltskond ON mega. Lihtsalt parimad mõtted ja megalt naeru kogu päeva jooksul. Ja lennujaamad olid ka ikka megasuured, Washingtonist saime kohvrite juurest värava juurde metrooga, miks mitte ''nagu tulevikus oleks'' haha Sandra ja Marthen. :D 

Igatahes Washingtonis, kui tahtsin küsida müüjalt, et ta mulle midagi seletaks, ei tulnud ÜHTEGI sõna suust välja. Nagu ausalt, mitte ühtegi. Vaatasin siis müüjale otsa, midagi ei õelnud, hakkasin naerma ja vaatasin Sandrale otsa ja siis uuesti müüjale ja ikka mitte midagi.. lõpuks KUIDAGI sain küsitud ja väga lolli tunne oli :D Koguaeg inglise keeles mõelda ja rääkida on praegu nii väsitav veel. 

Washingtonis passisime mingi 4 või 5 tundi koos Sandra ja Martheniga. Viimased eestlased keda ma nägin see aasta ilmselt. Ja kuna me kõik olime lihtsalt megalt üleväsinud, siis kui keegi oleks kõrvalt vaatand, oleks me vääääga imelikud paistnud.. naersime KÕIGE üle ja ei saanud väga midagi aru. Kui pidime kõik eraldi väravatesse minema hakkasid silmad kinni vajuma, siiski üle 40h üleval olnud ja ringi rännanud.. 

JAA mu lend lükati edasi.. mmhm. 

Mu pere on niiiiii super! Nii armsad ja toredad. Ja kui juba kõik kirjutavad esimesest sõidust koju(millest on nii palju räägitud, et see võib awkward olla) siis mu sõit seda küll polnud! Koju jõudes jäin ma pmt KOHE magama. Ja ma magan narivoodis ja üleval ja mul on natuke veel raskusi siit allaronimisega, sest koguaeg lähebmidagi valesti.. :D haha :D

Täna üles ärgates käisime me hostemaga söömas. Tellisin pannkooke siirupi ja võiga mmm, aga see ports oli lihtsalt ulmesuur, niiet ma olin ära söönud ainult ühest pannkoogist poole, kuigi kokku oli neid 3 ja mu kõht oli lihtsalt megatäis. Aga pole hullu, siin pakitakse kõik kaasa, mis üle jääb :D Siis käisime poes, et mulle vajalikke asju osta natuke ja läksime hostema kihlatu juurde, et ühele koerale ravimit anda. SEE KOHT OLI NII KAUNIS. Maja väikeste ''mägede'' vahel, täiesti üksi ja keset metsa. Siis viis ta mind waterfall'i juurde, mis seal lähedal oli ehk samamoodi ilus! 

Õhtul on mingi suuremat sorti kooliüritus tulemas ehk palju uusi inimesi! Can't wait! Ja homme lähen kooli, et tunniplaan paika saada ja kooliga tutvuda ning õhtul esimest football'i mängu vaatama!! 

Üks picc ka oma laheda lennuseltskonnaga Frankfurdist.. 
Ehk Saale, Laura, Liisa, Sandra, Annegret, Anni, Birgitti ja traktotist Marthen :)


 

1 comment:

  1. HAAHAHHAAHHAAA :D viimased kaks sõna :D :D (ma loodan, et ta ei näe seda kunagi) :D

    ReplyDelete