Monday, August 26, 2013

Tunniplaan

Reedel käisin koolis tunniplaani paika panemas.. see on palju keerulisem kui ma arvasin. Paljusid tunde ei pruugi saada, kuna sellel ajal mingi muu tund ja seda enam muul ajal pole jnejne. Igatahes sellist tunniplaani nagu ma algul endale välja mõtlesin ei saanud. Mis ei tähenda muidugi seda, et ma sellega rahul poleks, mis mul on :D

1. Honors Algebra II ehk mate
2. Sociology
3. Video I või 3D art
4. Honors History II
5. Lõuna
6. Study Hall ehk tund kus saab õppida muude ainete asju
7. Honors Chemistry
8. Olenevalt päevast keemialabor või gym
9. French I või 2D art


Ma pole praegu veel täiesti kindel, kas ma prantsuse keele saan, kuna see klass on tegelikult täis, aga lubati üle küsida ja mu hostõde ütles, et õpetaja peaks vastu tulema küll. Kui tuleb, siis ma megalt rahul oma tunniplaaniga :) Ja prantsuse keelest sõltub ka video, 2D art ja 3D art.

Matemaatika õpiku sain ka kohe kätte, sest kohe teisel koolipäeval tuleb test kolme esimese peatüki peale, yay. Ja see õpik on huge nagu kõik muudki asjad siin.. 1200 lehte, tore igapäev kaasas kanda :D

No comments:

Post a Comment