Monday, August 26, 2013

22.-25.08

Neljapäeva õhtul oli Panther Night. Seal olid kohal kõik kooli õpilased, kes tegelesid mingisuguse spordiga. Õpilased(või nende vanemad) erinevatest tiimidest kogusid raha endale vajalike asjade ostmiseks, vähemalt ma sain nii aru. Kogu staadioni äär oli täis erinevaid telke, kust sai osta süüa, juua ja kõikvõimalikke muid asju. Nt mu hostõde on cheerleader ja hostemal oli telk, kus nad müüsid jääjooki ning kogu tulu läks cheerleaderitele. Üleüldse vanemad täiega aitavad igasugustele kooliüritustele kaasa. Kogu õhtu jooksul sain nii tohutult palju uusi nimesi, et ma reaalselt mäletasin lõpuks kolme või nelja.. :D

Igatahes kell 7 pidi hakkama pihta põhiline osa, kus kõik erinevade alade tiimid pidid kuidagi enda ala tutvustama, AGA paar minutit enne algust hakkas mega padukas. Kuna polnud näha, et see üle läheks, siis hakati järgemööda asju tühistama, kuni lõpuks oli tühistatud kogu üritus.. well that was fun :D Kogu staadion reaalselt ujus lõpuks ja me olime vist viimased, kes sealt lahkusid, sest meil oli vaja telk, kus all jääjooki müüdi, kokku panna. Läksime siis koju ära ja kiire plaanivahetus ehk õhtu möödus pitsa ja filmiga. 

Reedel olin hommikul üksi kodus ja pakkisin enda asjad enamvähem lahti, hiljem läksin Bayleega kooli, et saada paika enda tunniplaan ning ta tutvustas mulle kooli. Kool näeb välja täpselt nagu filmides.. aga polegi nii keeruline kui ma arvasin, kuigi käimist ühest otsas teise tuleb megapalju, aga pole hullu, üritab ära harjuda :D 

Peale seda läksime itaaliarestorani nimega Nico's. NIII HEAA!!! Ja siis käisime korra läbi kooli staadionilt, et vaadata Ameerika jalgpalli, aga kuna see polnud veel päris mäng, siis väga kaua me seal polnud. Nii palju kui ma nägin ja aru sain, siis SEE ON TÕSISELT AJUVABA :D Pall mängu jaa kõik jooksevad üksteise otsa hunnikusse.. :D Ülejäänud õhtu lõppes jälle filmiga.

Laupäeval sain jälle ühe ''ainult Ameerikas'' kogemuse ehk carwash koos cheerleaderitega. Ülilahe kuidas suur hulk inimesi annetab erinevateks asjadeks läbi erinevate ürituste raha. Mu meelest ei olnud ühtegi hetke, kus meil poleks olnud autosi mida pesta ja enamjaolt pesti korraga kahtekolme autot ning oli järjekord.. kokku koguti nelja tunniga peaaegu 500$ .. miks mitte.

Siis viis hostema mu Walmarti. Kes ei tea, siis see on ulmesuur pood, kust saab vist tõesti kõike, millele mõelda võib ja asju on niiiiiii palju. Hostema räägib igakord kõigile nüüd, kuidas ma läksin Walmarti kaamera kaasas, et seda pildistada.. nende jaoks nii imelik, et meil pole selliseid suuri poode :D Peale seda sain endale Ameerika numbri ehk nüüd saab mind kätte vaid siit: 724-584-2600





Õhtul läksime Bayleega Fun For All'i ehk koht kus on kõikvõimalikke mänge, mille mängimisega kogub väikseid pileteid, mis lõpuks tuleb viia piletilugejasse ja siis saab arvu järgi endale asju minna ostma. Kõige rohkem pileteid sai mingist kangitõmbamise mängust ja sinna me jäimegi.. ja me jäime reaalselt sõltuvusse :D Enne ei tahtnud järgi jätta kui 100 või 1000 piletit tuli :D Pärast esimest korda piletite lugemist otsustasime, et tahame kokku saada 700 piletit ehk mängisime selle nimel.. jaa kui meil oli umb 40 puudu sai Baylee 1000!!! Me reaalselt karjusime üle selle koha, niipalju rõõmu nii väiksest asjast :D haha :D Käisime läbi DQ'st ja ma sain Reese's cupcakes jäätist omnom.. ja sõitsime tagasi koju.




Pühapäeval ehk täna hommikul käisin kirikus!! Täiesti uus kogemus jälle, aga ülilahe. Kõik on seal nii sõbralikud ja vabad, hoopis midagi teistsugust sellest, mida ma ette kujutasin. Peale kirikut käisime söömas ja lihtsalt must love american food!! Kõik on NII hea. 

Päeval käisime shoppamas Outlet Mall'is. Nii naljakas, et firmad, mis meil suhteliselt kallid on, on siin täiesti normaalsete hindadega.. mulle sobib :D Veetsime paar tundi seal ja sõitsime tagasi, et viia Baylee tööle ning läksime hostemaga peretuttavate juurde basseini ujuma. Peaaegu kõik elavad siin oma majades(ma olen siin oldud aja jooksul näinud kahte kortermaja) ja enamustel on enda bassein. 

Kuna igalpool ümber on maisipõllud!!! siis sõime täna õhtuks maisi.. nagu kogu selle suure osa(ma ei tea kuidas seda nimetatakse:D:D) jaa see oli JÄLLE nii hea.. oeh, ma ei tea mis must siin saab, kui kõik nii hea on. 

Homme on mu esimene tennisetrenn ja ülehomme esimene mäng ehk Meril on ühe korra tennist mänginud ja läheb võistlustele.. haha tuleb huvitav. Ja ülehomme algab kool, ma pole ammu seda nii palju oodanud ja uued tutvused here I come :D 

Jaa see blogi kirjutamine on palju raskem, kui ma arvasin. Kuidagi üldse pole seda aega :D



No comments:

Post a Comment