Monday, August 19, 2013

well well well

MU VIIMANE ÕHTU ENDA ARMSAS KODUS!!!! Mulle pole reaalselt siiamaani veel kohale jõudnud, et ma tõsiselt ka lähengi ära Kuressaarest, enda kodust, enda pere ja enda parimate sõprade juurest!! Päris hull on praegu istuda enda toas teades, et järgmine õhtu, millal siin istuda saan tuleb alles järgmisel aastal. Kuigi jaa, lend on alles ülehomme hommikul, aga kuna ma olen see armas laps, kes elab Saaremaal, siis pean ma minema varem Tallinna, et kolmapäeva hommikul kell 4 lennujaamas olla. Seega pean ma jätma enda kodu ja tuttavatega hüvasti juba homme :(

Nii, mis vahepeal veel juhtunud on. Esiteks sain eelmine teisipäev Vapianos kokku enamuste usakatega, et enne minekut veel rääkida sellest, mis ootab ees, mida kardame, peredest jnejne. Igaljuhul järjekordne veendumine, et yfukad on megalahedad inimesed ja meil on maailma kõige lahedam grupp usakaid!! Lihtsalt nii armsad ja toredad. Nüüdseks on juba viis usakat jõudnud kohale ja kindlasti võite ka nende blogidel silma peal hoida!!! ▶ ▷ ▶ ▷ ▶ ▷ 

Siis paar päeva hiljem sain enda täpse lennuinfo. Lendame üheksakesi kuni Washingtonini ja edasine siselend on kõigil juba eraldi.




Kohale jõudes on mu kogu ''kohale jõudmise'' seiklus kestnud 26 tundi!!!!


Nii, mis veel.. Reedel oli Kaspari 18. sünnipäev, mis oli üliüli lahe. Sain veel näha paljusi tuttavaid, keda ilmselt muidu enne minekut polekski näinud ehk väga super. Koju jõudes oli tunne, et okei, peale nii mõnusat õhtut võib juba minna küll. 





Jaa siis veel täna!!!!! Niiniinii hea tunne on ära minna teades, et mul on siin nii head sõbrannad, kelle juurde tagasi tulla! Kõigepealt tulevad mu neli armsakest mulle hommikul uksetaha laulma koos laheda hommikusöögiga ehk kandik teekannu, võileibade, küpsiste, kohukese, jogurti ja red bulliga!!! Ja nad käisid nendega läbi linna.. miks mitte :D mu parimad  



Siis istusimerääkisime ja tuli jutt, et Eval ja Marial on plaan viia mind ujuma. Lõpuuks otsustanud, et okei, hakkaks liikuma, pidime veel kindlasti viimastkorda käima läbi Chameleonist, et süüa viimased sushid ja juua viimased mojitod ja siis pidime veel käima läbi rohukalt, kuna Eva pidi sealt enda asjad võtma. Poolel teel sinna helistas Evale ''vanaema'' ja ta pidi tema juurest läbi käima. Okei, läksime siis sealt läbi ehk ootasime Mariaga Evat 10-15 minutit, kuni ta üleval oli ehk trepikojas istus... LÕPUKS hakkasime minema rohukale ja ma tõsiselt veel uskusin, et kohe peale seda lähen ma ujuma. AGA EIIIII, astusin rohukale sisse ja kõik mu numsid pliksid olid seal!!!! Nii super!!!! Ja ma reaaalselt ei saanudki kuni selleni aru, mida nad plaaninud olid.. nii palju siis meie ujumisest :D Igatahes ma tõesti olin üllatunud ja seega oli mu üllatuspidu 100% korda läinud. Mõnus oli veel viimane päev veeta koos oma kõigi armsatega! SUUR SUUR AITÄHH TEILE KALLIKESED!!!    



Jaa siin ma nüüd olen, kõik pakitud, ise siiani arusaamata, mida ma teen, ehh :D Aga igatahes homme pool 4 olen ma Kuressaarest läinud viieks kuuks. Tõsiselt ootan juba oma uue perega kohtumist ja kohe minu esimesel päeval seal pidi toimuma mingi suuremat sorti kooliüritus ehk juba kohtun paljude uute inimestega!! Niiiiii lahe lihtsalt, et ma tegelt ka olen jõudnud siiamaani, kus ma saan õelda, et mu unistus tegelt ka saab teoks, et ma tegelt ka lähen ja kogen USA elu!!! 29 tundi veel ja ma olen lennujaamas ja 31 tunni pärast väljub mu esimene lend. ULMEEEE












No comments:

Post a Comment