Tuesday, October 8, 2013

Tennis season is oveeer!!

---► 50 fakti

Täna oli viimane tennisemäng.. Selgeks ma seda selle kuuajaga saada ei suutnud päris, aga kuna meil trenne oli selle aja jooksul vaid 4-5, siis pole nii hull ka. Vähemalt on nüüd selge kuidas skoori hoida? (haha ma ei oska eesti keelesälja mõelda, mis see olema peaks) ja pallid enamvähem oskavad juba õigesse kohta minna :D Aga üldiselt on meil iganädal olnud 2 mängu, osad teistes koolides ja osad enda omas. Mängisin alati double'seid jaa eelmine nädal võitsime!! JEE :D See viimane mäng läks vist kõige hullemini viimase aja mängudest, ei teagi miks aga nojah :D Ja haigelt külm oli niiet ma pmt ainult lõdisesin seal platsil. 

Ja ma olin meie kooli JV tennisetiimis ehk nö nõrgem tiim ja see pole meie koolil väga tugev olnud, vähemalt mitte see aasta.. kokku võitsime vist 1-2 mängu. Aga Varsity tiim sai playoff'idele!!! Ehk nad on nii palju võitnud, et saavad mängida nüüd suurtemate koolideni ja kui koguaeg peaks võitma jõuavad välja meistrivõistlustele vms :)


Jaa need pildid Tennise Senior Nightilt :


Kõik seniorid, kes see aasta tennist mängisid.. ma ainuke kes JV tiimis oli :'D
Andi-Sam-ma-Jillian-Amanda







No comments:

Post a Comment