Sunday, September 8, 2013

Esimesed koolinädalad

Nüüdseks olen koolis käinud kaks nädalat. Ma ei ole kordagi ära eksinud ega tundi hiljaks jäänud, see suurim saavutus!!! :D Aga kool muutub igapäevaga aina huvitavamaks ning uusi tuttavaid koguneb juurde ja kõik on koolis täiega sõbralikud ja toredad. Kollase koolibussiga olen ka kaks korda kooli saanud minna, mis tõesti on nagu filmis, kuid enamasti lähme hostõega autoga. Hommikuti ärkamine eriti meeldiv ei ole ja kooli jõudes on asi veel hullem, aga noh.. :D Päeva parim osa on lõuna, mis on samamoodi tund nagu kõik teisedki ja söögivalik on suur.. burgerid, pitsad ja salatibaar ning igapäev veel erinev muu toit.. lisaks küpsiseid ja krõpse.. Ameerika. Parim burx mida ma siiani saanud, oli koolilõuna oma igatahes.

Tunniplaan muutus kaa..

Enne tunde on homeroom ehk iga vanuseastme peale on mitu erinevat klassi täis õpilasi ning seal edastatakse just neile vajaminevat infot, kõigile on kooliTV ja lipuvanne.

Esimene tund on mul Honors Algebra II. Teemad on kõik vanad olnud, aga nad teevad siin mõningaid asju teistmoodi ja seega on see kõige raskem tund mu jaoks. Pole just eriti lihtne teha asju mingit kolmandat moodi ja nendest inglise keeles aru saada :D Ja nende kalkulaatorid on ka imelikumad, kuigi nendega on võimalik kõike asju teha, aga kuna ma seda kasutada ei oska, siis pole sellest ka abi.

Teine tund on Sociology. Hästi mõnusa seltskonnaga klass. Ükspäev oli ühel tüdrukul sünnipäev ja õpetaja tõi selle puhul kõigile donut'e :D miks mitte.

Kolmas tund on esmasp. teisip. ja kolmap. Gym ja neljap. ja reede Chemestry lab. Kehalises oleme siiani vaid kickballi mänginud, mis on midagi sarnast pesapallile. Ja keemialab'is teeme see tund katseid.

Neljas tund on Chemestry. Jah, mul on 7 keemiat nädalas :'D Aga siin on see palju kergem kuidagi, ma saan vist rohkem sellest aru, kui mu labpartnerid, kuigi neile see emakeeles.. :D

Viies ''tund'' on lõuna.

Kuues on Study Hall ehk tund kus ma saan teha teiste tundide kodutöid.. sobib.

Seitsmes tund on Honors English 11. See on praegu üks mu lemmiktundidest vist, kuna seal tore seltskond ja mõnus õpetaja. Kuigi üks nendest tundidest, kus peab õppima, sest seal nii palju USA kirjandust, millest ma midagi ei tea.

Kaheksas on Honos Am History 11. Ka üliarmas õpetaja, koguaeg räägib üle, et ma ikka ütleks, kui ma midagi aru ei saa jnejne :D Ja sealsed tööd on megalihtsad.. kõik vastused kuidagimoodi ette antud, ainult vaja õige ära tunda.

Ja üheksas on 2D art, mis on mu lemmikk siin!! Lihtsalt ülimega õpetaja ja siin nii mõnus kunstiklass ja kuidagi meeldib kõige rohkem :D Sama õpetaja mul Study Hallis ka ehk kui midagi teha pole seal, teen lihtsalt oma kunsti asju.

Kõik koolipäevad saavad läbi 2.25. Tunnid on 42minutit ja vahetunnid 3.. väga harjumatu ja ei meeldi see. Pole näiteks väga aega, et enda lockeri juurde minna ja asju ära panna, kuigi seda tahaks reaalselt iga tunni järel teha, sest iga õpik on rohkem kui 1000lk.

Hakkasin käima tennises ka (ma ei olnud ennem kordagi mänginud) jaa peale kooli on meil olnud mängud.. ma vaikselt hakkan asjale pihta saama, aga pallid lähevad endiselt igale poole mujale, kui õigesse kohta.. aga vähemalt reeglid peaks nüüd selged olema :D

JAA mu kooli ei ole lubatud õpilastel jala tulla ehk isegi kui sa elad üle tee pead tulema autoga või minema kollase koolibussi peale.. :D

No comments:

Post a Comment