Monday, September 23, 2013

Homecoming part I

Ma otsustasin, et teen selle postituse kahes osas ehk üks osa homecoming game nightist ja teise osa homecoming dancest kuna muidu läheks üks postitus liiga pikaks ehk..

Igatahes eelmine nädal oli siis spirit week ehk igapäev oli mingi erinev stiil, kuidas koolis riietuda. Esmaspäeval oli camoday, teisipäeval superhero, kolmapäeval christmas, neljapäeval Pittsburgh sports ning reedel schoolspirit. Üllatavalt paljudel inimestel olidki igapäev selle stiiliga kokku minevad riided seljas, kuigi väga vähesed läksid nö täie peale välja.. aga oli ka neid ja see oli megalahe!!

Reedel oli PM activity ehk kõik tunnid olid lühendatud, et päeva lõpus saaksid kõik spordisaali koguneda ja toimus pep rally. Pep rally on üritus, kus kõik kooli sporditiimid lähevad saali keskele ning loetakse ette kõik enda tiimi seniorid.. Lisaks kuna oli homecoming game, pidime me, kes me olime homecoming courtis, kahe poisiga kõigi õpilaste ette minema ning cheerleaderid olid kõigist luuletuse teinud (minust tehtud luuletus SIIN).

Homecoming courti sain tänu sellele, et ma olen võp ning mu kool on megalt selle poolt, et võpid saaks täiega USA kogemusi ja mu meelest see super!!! Seega sain teha kaasa kõik selle, mida teevad teised, ainuke erinevus oli see, et minu poolt ei olnud võimalik hääletada. Muidu saavad seniorid courti läbi valimiste. Teisel koolinädalal jagati meile lehed ning pidime valima 6 tüdrukut, kes meie meelest peaks courti saama. Hiljem kuulutati kooliraadiost väljavalitud ning üleelmine nädal pidime valima courti liikmete seast selle, kes peaks meie meelest saama homecoming queeniks.

Mängu alguseks pidi kõigil liikmetel olema ilma katuseta auto, et sellega teha ring ümber staadioni ning samal ajal loeti ette igaühe tutvustus(saavutused, tulevikuplaanid jne). Siis aitasid saatjad(enamustel isad, minul hostema kihlatu poeg) meid autodest välja ning andsid lilled. Peale seda pidime ootama kuni poolajani. Siis läksime kõik koos väljaku teise otsa, et koos koolibändiga liikuda ning seejärel loeti ükshaaval kõikide nimed ja pidime tulema bändi keskelt tribüünide ette. Kõik see tehtud ja kõikidel ärevus sees kuulutati kõigepealt välja runner up ning seejärel pidi tema minema ja kroonima homecoming queeni. Jaa Riverside homecoming queen 2013 on Sydney!!!

Kogu see päev/õhtu oli tõeline USA highschooli tunne sees ja kogemus mida mujalt pole võimalik saada olemas!!!

(ja vabandust, et piltidel kirjad on, aga see oli ainuke viis kuidas ma neid siia lisada saan praegu)

Pildid ajalehe jaoks:



Pep rally:
Logan-mina-Peter


Homecoming game:
Alexis-mina-Jillian-Ashley-Brittany-Jessie-Anna-Sydney
(mütsi ja kostüümi kandmine on courti liikmetel traditsioon)




mu saatja Kevin














No comments:

Post a Comment