Tuesday, September 10, 2013

Pittsburgh

Üleeile(07.09) käisime Pittsburghis ehk mu esimene USA suurlinn!! See oli nii ilus, sealt läheb läbi jõgi ning seepärast on seal meeletult sildu. Seal on ühe linna kohta kõige rohkem sildu maailmas. Pidime hommikul juba 7st ärkama, et jõuda 9ks sinna, kuna läksime segwaydega linnatuurile. Polnud just kõige meeldivam ärgata nädalavahetusel samamoodi vara nagu koolipäevadel, aaga ohwell. Venisime kuidagi üles kõik ja hakkasime liikuma. Peale pooletunnist sõitu hakkasid tasakesi juba kõrged hooned paistma ja seeee oli nagu filmis, et vaatad üles ja majade lõppu ei näe.. :D Ülilahe igatahes. 

Segwaydega läbi linna sõitmine oli ka super. Palju parem kui mingi bussituur vms, sai kõike paremini näha ja huvitav oli sõita ka. Peale seda läksime Mount Washingtonile, kust avanes hea vaade kogu linnale. Aa sõin oma esimesed Jelly Beanid ja neid on tõesti IGASUGUSE maitsega.. näiteks seebi, muda, muru, okse, mädamuna, kõrva vaha ja vihmaussi :):):) Pole just eriti isuäratavad ja ma pole neid veel proovida julgenud :D haha :D

Siis läksime ühele tänavale, mis oli täis väikseid poode.. Enamasti müüdi Steelersite, Penguinide ja Piratsite T-särke, pusasid ja muud pudipadi. Kuna need Pittsburghi meeskonnad on tugevad, on vääga paljudel nende märkidega riideid ja neid kantakse meeletult palju.. :D Lisaks nendele oli seal hästi palju muidu huvitavaid poode, kust erinevaid asju enamasti kodu jaoks osta. Käisime seal söömas(hull kuidas ma Ameerika toitu armastan!! ma pole siiani midagi söönud, mis hästi ei maitseks) ja jalutasime ringi. Leidsime maaaailma lahedaima kommipoe:P ostsin endale Caramel Apple sarnase õuna aint et Reeses Peanutbutter Cupcakesi oma, yay :D Jaa peale seda sõitsime tagasi kodu poole.


Mu hostõde-Shariee-mina-mu hostema :)

















No comments:

Post a Comment